1ο Πανελλήνιο Συνεδρίο Marketing και Branding Τόπου

17 Αυγούστου, 2011

Αντικείμενο συνεδρίου

Published 29 Ιουλίου 2011 | By admin

Στις σύγχρονες κοινωνίες η ταυτότητα του τόπου αναπτύσσεται και αναδεικνύεται μέσα από τις τεχνικές του marketing και του branding του τόπου, διαμορφώνοντας συνθήκες ανάπτυξης και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Η εικόνα ενός τόπου μπορεί να προσελκύσει νέους κατοίκους, τουρίστες και επενδυτές και να προκαλέσει αισθήματα τοπικής υπερηφάνειας στους κατοίκους.

Το αυξημένο παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους τομείς του marketing και banding του τόπου, σε κάθε κλίμακα (συνοικία – προορισμός – πόλη – περιφέρεια – κράτος) δημιουργεί την ανάγκη επιστημονικής διερεύνησης του αντικειμένου. Με δεδομένο ότι και στην Ελλάδα η ανάγκη για τη διασαφήνιση των σχετικών όρων και την ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου είναι εξίσου μεγάλη, μια ευρύτερη συνάντηση των επιστημόνων, των επαγγελματιών και των εκπρόσωπων φορέων που ασχολούνται με το αντικείμενο είναι επιτακτική.

Σκοπός του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Marketing και Branding Τόπου είναι να οριοθετήσει το αντικείμενο και να δημιουργήσει συνθήκες διάλογου αλλά και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.

Το Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η πρωτοβουλία ‘Imagine the City’ σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς, σας καλούν να συμβάλλετε στο σκοπό του Συνεδρίου και των παράλληλων εκδηλώσεων ως εισηγητές, εκθέτες ή ακροατές.

Για να κατεβάσετε την πρώτη ανακοίνωση του Συνεδρίου, πατήστε εδώ.

Για να επικοινωνήσετε με την γραμματεία του Συνεδρίου, info@placemarketing.gr.

eXTReMe Tracker